Få 20% rabatt! arrow_drop_up
Gå vidare till innehåll

Sommar REA månaden ut l Alltid Fri Frakt

    Retur och Ångerrätt

    Policy för returer och återbetalning

    Återbetalningar
    Vår policy gäller 30 dagar efter att du har fått produkten. Om det har gått 30 dagar sedan du fick din produkt kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller ett utbyte.

    För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i sin originalförpackning.

    För att slutföra returen behöver vi ett kvitto eller ett bevis på köpet.

    Återlämna inte köpet till tillverkaren.

    I vissa situationer ges endast en partiell återbetalning (om någon).

    - Alla varor som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar av skäl som ligger utanför vår kontroll.

    - Alla varor som returneras mer än 30 dagar efter leverans.

    Kontakta oss här för att påbörja återbetalningsprocessen.

    Återbetalningar (om tillämpligt)

    När returen har tagits emot och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att informera dig om att vi har tagit emot den returnerade varan. Vi meddelar dig också om din återbetalning har accepterats eller avslagits.

    Om den godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett antal dagar.

    Försenade eller förlorade återbetalningar (om några)

    Om du ännu inte har fått någon återbetalning bör du först kontrollera ditt bankkonto.

    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta en viss tid innan återbetalningen officiellt släpps.

    Kontakta din bank. Det tar ofta en viss handläggningstid innan återbetalningen släpps.

    Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått återbetalningen, kontakta oss på info@Stodfot.se
    Ersättningsprodukt (om tillämpligt)

    Vi ersätter endast varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver ersätta den med samma vara skickar du ett e-postmeddelande här.

    Leverans

    Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnaderna återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer returfraktkostnaden att dras av från återbetalningen.

    Leveranstiden för din utbytta produkt kan variera beroende på var du bor.

    Om du skickar en vara som överstiger 750 SEK bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa en fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få din returnerade vara.

    Obehövlig

    Paket som levererats till en återförsäljare men inte hämtats ut kommer att debiteras som oanmälda paket. Endast partiella återbetalningar gäller för beställningar med oanmälda paket.

    From our Instagram

    Betala Säkert Med Klarna

    Alltid Fri Frakt

    30 Dagars Ångerrätt